Friday, December 7, 2007

Atmacanın hikayesi-1

Duration: 08:33 minutes
Upload Time: 2007-06-17 14:39:37
User: marjinal08
:::: Favorites
:::: Top Videos of Day
Tags:

artvin  hopa  belgesel  atmacaa  laz  kültürü  karadeniz  bıldırcın  avı  ğaço  

Description:

Koyu kurşuni ve kahverengi tüylü olup, göğsü beyaz kahverengi çizgilidir. Kısa, yuvarlanmış kanatlı, yelpaze gibi açılan uzun kuyruklu olduğundan ağaçlar arasında rahatlıkla manevra yaparak avını takip eder. Kıvrık, kısa gagalı olup, ince, uzun, yırtıcı pençeleri ile fare, kuş ve sincapları kapar. Bodur ağaçlıklı ormanlarda barınır. Çit ve yol kenarlarında gündüz avlanır. Ağaçlar üzerinde yuva kurar. Yuvasının içini saç, kıl ve kök püskülleri ile döşer. Senede 3-5 yumurta yumurtlar. Erkeği dişisinden küçüktür. Eşlerin her ikisi de yavrularına yiyecek taşırlar. Türkiye'de yaşayanları, kış mevsiminde Kuzey Afrika ve Hindistan'a göç ederler.

Comments

02halit02 ::: Favorites  2007-07-13 04:04:35

abi süpersiniz yemin ederim aliniz dert görmesin abi ben de sizin gibi olmak istiyotum bana yardım edin
__________________________________________________
HeYsEnBeN ::: Favorites  2007-08-01 11:54:10

bu amcayı çok sevdim bana kuş ile ilgili teknik bilgi verebilirmi acaba? carizmam_carizmam @ hotmaili. com
__________________________________________________
HeYsEnBeN ::: Favorites  2007-08-01 11:54:46

bu amcayı çok sevdim bana kuş ile ilgili teknik bilgi verebilirmi acaba? carizmam_carizmam @ hotmail. com
__________________________________________________

Other Video Blog Entries

tupac BIGGIE calls PUFF DADDY an ASSHOLE at the mtv awards!
cori FOGGIA avellino 2004 II
Lost Isle Lv2 Boss Key
37ª Rodada - GRE 3 X 0 FLA - www.goldogremio.blogspot.com
Hatten
Absolute Royal-One Act Festival
Matt doing 16 stair drop
Me messing around with CSS.
UREN V1 Unboxing
fosta diriga
Clown quartet sped up!!!
A Luffy & Ruby Vid
Chantelle Wins Celebrity Big Brother 4!
Hotaru Morphs Into a Child - Sailor Stars
Hard at work
Chuck & Blair - 'Seventeen Candles' Birthday Party Makeout.
Sam Jumping Into A Wall
Desfile Col. Militar (CMBH) - 7 de Setembro
Gay marriage!
Michael Jackson in femine - B-jay doin Billie Jean


 

No comments: