Tuesday, January 29, 2008

ahmet gök - yar dedim

Duration: 03:09 minutes
Upload Time: 2007-02-09 11:45:56
User: 34bjk21
:::: Favorites
:::: Top Videos of Day
Tags:

beste  ahmet  bjk21  duserken  bjk  opera  düşerken  tuningpeugeot  müzik  müsic  guitar  gitar  

Description:

http://www.herkesdinlesin.com/ahmetinsesi yukarıdaki web sitesinde bu şarkı top 20 listesinde 6. sırada oylarınızı bekliyor.. Her türlü organizasyon party kokteyl ve özel günleriniz için iletişim: tel: 0544 665 61 01 mp3 olarak isteyenler bjk21@tuningpeugeot.com msn den alabilirler... bestemakinesi...guitar gitar Bestelerim 03/01/2007 tarihi itibari ile noter tasdiklidir... yonja da eklemek isteyenler AHMET FUNS (bjkstore66@yahoo.com) mail adresinden ekleyebilir.. YAR DEDİM DENİZE DÜŞERKEN NE OLUR BENİ TUTMA YA HERZAMAN SEV BENİ YADA HİÇ YÜZÜME BAKMA YA HEP BENDE KAL SEVGİLİM YADA GİT ARDINA BAKMA BEN SANA YAR DEDİM ELLERE YAR OLDUN BEN SANA TAPARKEN SEN ELLERE KUL OLDUN SÖZ : AHMET GÖK MÜZİK :ENGİN SÖKMEN-GÜROL BAYIK www.herkesdinlesin.com/ahmetinsesi kendi bestelerim bu adreste ortaköy de bi cafe de oturduk vee bi kaç kayıtt yaptık işte onlardan biri tuna tabu serdar gitar ajdar ibrahim uğur fenerbahçe fb galatasaray bjk marşı maç futbol kaza beşiktaş çarşı opera sex sexy grils paris hilton raven riley tezahürat uzun eşşek atatürk türkiye kral ata stand up demirer komik kamera cam webcam dans komik kaza kız bgirl hiphop r&b süperdans arabesk müslüm jennifer michael shakira fenerbahçe galatasaray trabzon sürmene davutpaşa lisesi dumlupınar 4yüz hepsi grup hepsi ıhlamurlar altında yaprak dökümü şarkı türkü telgrafın telleri köpeğimin halleri fem dershanesi nike şapka puma gitar adidas oxxo müjde ar (sewmem ama belki arayanı çoktur) laz kürt çerkez. amatör bir çalışma ama bayağı amatör sevmeniz dileğiyle beste : ersan onur öktem kavak yelleri ıhlamurlar altında benden baba olmaz nazlı yarim kurtlar vadisi yalancı yarim berker nazo gökçe kırgız sezen aksu tarkan sibel can serdar ortaç bengü ismail yk hepsi yarısı gökhan tepe hande yener ogan aydın amatör müzik kırık gitar aşk ayrılık slow damar fantazi kavak yelleri ıhlamurlar altında benden baba olmaz nazlı yarim kurtlar vadisi yalancı yarim berker nazo gökçe kırgız sezen aksu tarkan sibel can serdar ortaç bengü ismail yk hepsi yarısı gökhan tepe hande yener ogan aydın amatör müzik kırık gitar aşk ayrılık slow damar fantazi mirkelam burak kut komple bayan şöför araba dizi dizi müziği evlerinin onu boyali direk My Chemical Romance - Famous Last Words bestemakinesi beste makinesi

Comments

susemm ::: Favorites  2008-01-28 14:10:41

yaaa bayıldımm sesinde yorumunda harikaaaaaa yolun sansın acık olsunn hep desteklices:)
__________________________________________________
34bjk21 ::: Favorites  2008-01-25 18:45:07

arkadaşlar yedigün yildizlari diye bir yarışmaya katıldım oylarınızı bekliyorum google a aratırsanız bulabilirsiniz sayfayı.. teşekkürler şimdiden...
__________________________________________________
mehmetgnc ::: Favorites  2008-01-25 11:24:45

kardeş bütün şarkıların süper yüregine saglık
__________________________________________________
bjksayra ::: Favorites  2008-01-18 09:01:59

1.A$IK OLDUM
__________________________________________________
albeniii ::: Favorites  2008-01-12 13:35:00

ahmet benim soner olum seni butun çeliktepeye yaydım ona göre bizim gençlik diyor senin bara gidelim bigun ayarlıyıp telefonlasalım ayarlayalım ok.kib görüşürüz
__________________________________________________

Other Video Blog Entries

musti muhabbet
Grants "Untitled" YoYo Video
Campaña Anti - PS 3
Teoman - Hayalperest
Rukomet Hrvatska - Crna Gora (2. pol.) 23.01.2008.


 

No comments: